PREMI ESPIRAL EDUBLOGS 2011

miércoles, 4 de mayo de 2011

Famílies estic molt contenta perquè em van seleccionar fa poc per a un concurs educatiu de blogs. El meu el vaig presentar com a blog de professors d'infantil... i avui us faig saber en primícia que he quedat entre els finalistes. Heu de saber que és un concurs fet entre Espanya i els països de parla hispana, o sigui que són moltíssims els presentats.
Res més ...us deixo un enllaç i , qui vulgui,que  em deixi un comentari en el meu blog però dins de la web del concurs. També podeu mirar de què va tot això...
Moltíssimes gràcies a tots pel vostre recolzament i per fer-me tenir ganes cada dia de continuar amb aquesta tasca, que al capdevall és totalment desinteressada. Molts "besitos" a tots.

DEIXA'M AQUÍ EL TEU COMENTARI SI T'AGRADA "MÓN INFANTIL"
Related Posts  for WordPress, Blogger...