VULL EXPRESSAR...

miércoles, 8 de junio de 2011

No hi ha ofici més maco que el de ser mestra d'Infantil. Sempre t'animen amb bones paraules, sempre et veuen maca, es donen compte si aquell dia t'has maquillat o has anat a la pelu, o si portes sabates noves, o potser una faldilla. No hi ha mirada més neta que la d'un nen o nena d'aquesta edat. M'encanta la seva energia, frescura i sobretot les seves abraçades.... per a mi és la mostra més gran de l'amor absolut que tots porten a dins dels seus cors, sempre disposats a fer-te un somriure o dir-te un "piropo", sense esperar res a canvi.
Si vull dir el que sento... necessito dir, que ara per ara, em sento molt realitzada amb la meva professió i que si tornés a néixer ...tornaria a ser mestra d'Infantil.
Un petó a tots!!

3 comentarios:

  1. Hola: creo que todas las personas que nos dedicamos a esto de una manera vocacional compartimos esos sentimientos, un "super" saludo, y disfruta de la resaca de entrega del premio

    ResponderEliminar
  2. Gracias preciosa! por cierto te he puesto un mensajito en tu mini chat.
    Besitos

    ResponderEliminar
  3. Bon dia guapa...!!! Mira quina hora es i m'has emocionat.... Saps que per mi la teva feina es la meva vocació fustrada aixi que no nomes t'envejo, positivament es clar, sino que entenc com et deus sentir cada dia.
    De totes maneres jo com a mare et vull agrair el que fas per la meva petita cada dia....!!!

    Gracies super senyu!!!! Ets la millor.

    Petonets la mami de la Noa i family.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...