PRIMER DÍA D'ESCOLA

lunes, 12 de septiembre de 2011



Avui ha estat el primer día d'escola. Ha estat emocionant veure com els meus alumnes es retrobaven a les 9 del matí en el pati de l'escola. Hi ha qui es pensava que anava a la meva classe, però després han vist que els tocava amb una altra "senyu". Què macos estan tots i totes, amb la bata encara amb l'apresto, la motxilla recent brodada amb el nom i un color morenet a la pell que anuncia el fi d'unes bones vacances.

Des de la nostra classe es sentien alguns plors dels "bebotes", i això ha servit per a que els meus nens i nenes de la classe, es reafirmin com a "jo no ploro... perquè sóc gran".

Al matí ens ha passat molt ràpid, entre passar llistes, entregar cartes signades pels pares i explicar alguna norma. De seguida hem esmorzat i després hem sortit al pati. Allà les rialles i crits d'emoció incontrolada han estat els  grans protagonistes. I la temperatura i el seu grau d'humitat no paraven de pujar. Quina calor!

Jo he recomenat a tots que beguéssin molta aigua.

Han dinat molt a gust i amb una gana ferotge... això de córrer tant pel pati és el que té...

I a la tarda, una bona presentació de la nostra PDI, ja hem après a trobar el llapis i la goma de la pissarra. Així doncs, l'hem pogut estrenar.

Bé des d'aquí animo a tothom que vulgui dir la seva a deixar un comentari de com han arribat els vostres nanos avui a casa, contents, cansats, riallers... deixeu el vostre nom a la casella pertinent.
Espero que tinguem tots un bon curs.
Besitos

7 comentarios:

  1. bona nit,
    aquesta tarda la martina torres ha sortit molt contenta pero molt esgotada. despres del bany/sopar/conte ha caigut al llit com un angelet.zzzzzz Dema mes...
    una abraçada,

    ResponderEliminar
  2. <la Júlia avui ha dit que a la Mireia (la senyu) era la bomba ja que els ha fet fer cares amb verdures, i ha rigut molt després d'explicr-nos que ha fet servir tomaquets d'ulls.
    Estem molt contents de que el seu primer dia hagi estat un gran dia.
    Fins demà

    ResponderEliminar
  3. (Miquel) Transcrit el que em diu la Matina:
    Hola soc la Martina Turné,
    Ahir m'ho vaig passar molt bé. Hem va agradar com es borraven les cares. Hem va agradar tot això.

    (Miquel) Deixo de transcriure.
    LA veritat es que la Martina va arribar contenta, i em va ensenyar que habia escrit el seu nom a la pissarra, tot i que ens va costar trobar la pagina web perque no recordava el nom.
    Ens va agradar molt aquesta interactivitat, esperem seguir tenint-la.

    Petons.

    ResponderEliminar
  4. Moltes gràcies per participar, estic contenta que us agradi aquest projecte!!
    Petonets

    ResponderEliminar
  5. Hola Mireia....

    Nomes volia desitjar-te molta sort en aquest nou curs (encara que tu no la necessites) i dir-te que tant jo com la Noa et trobem molt a faltar.
    Tot i que em de dir que la Pilar ens a agradat molt i crec que ja li em fet un raconet al nostre cor, com un dia vam fer-te un a tu al costadet de la Magda que ja hi era....
    Be nomes donar-te molt petots a tu i a totes les maravelles de senyus de l'escola petita.

    Ayyyy!!! Que m'emociono!!!!!

    La Mami de la Noa (ex-alumne.... pero no fa tant aixi que
    miniex-alumne...jajajajaj)

    ResponderEliminar
  6. Bona nit Mireia, Pablo està molt content, tornar amb els seus amics, la senyo i la "magnifìca pissarra".
    Enhorabona pel blog, a part de moltes altres coses ens sembla una eina molt útil per poder estar en contacte i que ens puguis ensenyar algunes de les coses que vagin fent. Gracies.
    PAPIS DE PABLO

    ResponderEliminar
  7. Moltes gràcies a tots per els vostres comments!!

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...