PREMI AMISTAT BLOGUERA

sábado, 4 de febrero de 2012

Donem les gràcies a l'Ana que des del Blog AULA TIC ens entrega aquest premi a l'amistat; al mateix moment que també arriba per un altre cantó, des del Blog de la Fini MI GRIMORIO ESCOLAR. És bonic saber que arreu del món pot haver gent que pensa en tu sense tan sols coneixe'ns cara a cara. Però realment formen part del meu claustre virtual que cada vegada és més gran. Elles dues, juntament amb la MIREN  i la NOELIA hem començat un projecte d'ajuda al professorat en general i estem emocionades de poder unir els esforços de molts docents per aplicar després a les nostres aules.
La condició de rebre aquest premi són dues: la primera dedicar-la altres blog amics i la segona contestar a unes preguntes per a que em conegueu millor (les poso en castellà que és com me les han fet):

Dedico el premi directament al meu claustre-virtual i algun més però he dir que hi ha moltíssima gent que se'l mereix i no està en aquesta llisteta, però això no vol dir que no els tingui presents. Així doncs:
Ana http://aulatic-terradeferrol.blogspot.com/
Fini http://migrimorioescolar.blogspot.com/
Miren http://laclasedemiren.blogspot.com/
Noelia http://micolealdia.blogspot.com/

També faig una menció especial a Magda, una mami-bloguera, amb la qual puc parlar de temes de bloggers http://bimobebe.blogspot.com/

I aquí teniu les preguntes:
1.-  ¿En qué nivel impartes clases? a Parvulari, concretament a P5 
2.- ¿Cómo aterrizaste en el mundillo de los blogs? a l'any 2006 vaig trobar un blog d'una mestra de Veneçuela i vaig pensar que podria fer algo també.
3.- ¿Cuántas horas le dedicas normalmente? 3 hores diàries si comptem també la cerca constant d'activitats per als meus pekes de la classe.
4.- ¿Cuáles son tus hobbies? "navegar" per la xarxa, punt de creu, ballar
5.- ¿Una de tus muchas virtudes? tinc moltíssima paciència amb tothom nens i adults.
6.-¿Cuál es tu comida favorita? m'encanta tot el que cuina el meu marit!!
7.- ¿Comer fuera o en casa? m'agrada molt sortir
8.- ¿Qué querías ser de mayor? la meva mare sempre ho explica ...que jo deia que volia ser de gran "senyu", o sigui que la meva vocació la porto molt endins.
9.- ¿Cambiarías algo de ti? ser més ràpida en fer les coses, tothom em diu que sóc lenta...però llavors m'enrecordo del conte de la Llebre i la Tortuga
10.- ¿Algún sueño sin cumplir? també volia ser ballarina, m'encanta ballar

4 comentarios:

  1. jajaja llegas tarde, pasa por mi blog que ya me he adelantado Gracias guapa. te he mandado un email a tu correo. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, gràcies i mil gràcies per la teva menció, m'ha fet molta il.lusió. Una abraçada.

    ResponderEliminar
  3. Gracias por seguir mi blog. Yo ya te sigi, y a tus compañeras también. Un abrazo

    ResponderEliminar
  4. ¡¡Gracias Mireia!! Me hace mucha ilusión este regalito. Lo pondré con cariño en mi sección de detalles.
    Un beso muy fuerte.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...