005. PDI: FITXES D'EDITORIALS DIGITALITZADES

domingo, 3 de junio de 2012

Actualment, i per sort cada vegada més, les editorials ens donen un CD on surten les fitxes digitalitzades. La manera fàcil però, poc atractiva, seria engegar l'ordinador i posar directament el suport digital. Llavors com que la pissarra detecta que "allò" no és un arxiu de notebook, només podríem fer servir les EINES FLOTANTS, que són precisament com un extra.

Però si voleu que us digui la veritat, m'estimo més passar-m'ho tot al programa de Notebook i així poder fer d'una fitxa, realment, el que més et convingui o utilitzar totes les eines necessàries.

Ara us explicaré com em preparo jo la feina diària, sigui de l'àrea que sigui...
1. poso el cd de l'editorial
2. amb les eines flotants, faig una captura d'imatge. 
3. ja tinc l'arxiu a la pantalla. Ara puc fer més gran, petit, bloquejar...
4. els alumnes poden escriure a sobre sense por de que moguin l'arxiu de sota.



Avui us deixo una nau que vaig desglossar del llibre de treball dels alumnes, un cop fet a trossos podem tenir les peces per a que cadascú surti a la pissarra a inventar-se el seu cotxe o nau. Els meus, que són de P5, ja dominen la tècnica de giravoltar, o fer més petit o més gran segons els convingui. La veritat és que els agrada molt. Senzill però molt enriquidor ja que surten naus molt boniques.



NOMÉS VULL RECORDAR QUE PER A VISUALTZAR EL MATERIAL QUE PREPARO HAS DE TENIR INSTAL·LAT EL SOFTWARE DE NOTEBOOK EN EL TEU ORDINADOR.

 ET POTS DESCARREGAR EL SOFTWARE SMART NOTEBOOK EXPRESS DES DEL SEGÜENT ENLLAÇ:




3 comentarios:

  1. Vaya, vaya, buen consejo, gracias. El día que tenga una PDI en clase seguro que tendré libro de editorial, así que me vendrá genial. Un saludo

    ResponderEliminar
  2. Gracias por enseñarnos tu "truco", seguro que lo vamos a aprovechar. Por lo de pronto me descargo el de inventar el coche. Seguro que a los míos les gusta. Un beso.

    ResponderEliminar
  3. Familia Espejo i García30 mayo, 2012

    Ets una artista. Felicitats.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...