CANVIS A MÓN INFANTIL (I): LA PESTANYA CONTACTE

lunes, 1 de octubre de 2012

Tal com us vaig avisar he fet uns canvis i noves seccions durant aquest estiu, i que ara aniré presentant mica en mica.

LA PESTANYA "CONTACTE"
Avui començarem presentant la pàgina que organitza tots els llocs on em podeu trobar, és a dir els meus espais dins la xarxa.



EM TROBARÀS A BLOGGER


LA MEVA PÀGINA DE FACEBOOK

EL MEU TWITTER


EL MEU CANAL DE YOUTUBE

EL MEU MAIL, PER SI NECESSITES ALGUNA COSA

EL MEU HUMIL PICASA, QUE MICA EN MICA ANIRÀ CREIXENT

3 comentarios:

  1. Molt bona organització Mireia. M'ha agradat aquest canvi!!!!
    Petonets guapa!!!

    ResponderEliminar
  2. Te está quedado todo la mar de organizado. Me gusta. Un beso.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...