FIRA MODERNISTA DE TERRASSA 2013

lunes, 13 de mayo de 2013

Com cada any se celebra a Terrassa, la ciutat on treballo i on passo la major part del dia, la festa Modernista. Totes les botigues s'engalanen com si ens haguéssim anat 100 anys enrere. I es promouen activitats per a grans i petits sempre amb un caire "antic". Hi ha molts grups de gent que els encanta vestir-se com en aquella època i així  passar una bona estona. També els col·leccionistes  de cotxes antics aprofiten per treure el seus tresors tan ben cuidats...

Ara us deixo unes fotos que m'han fet arribar un grup de famílies de la classe que van anar tots junts i vestits per a la ocasió. M'han donat permís per a penjar-les.

Dóno les gràcies per la vostra col·laboració, esteu maquíssims!!



7 comentarios:

  1. qué bonito vestirse de época. Qué lo paséis muy bien, un beso.

    ResponderEliminar
  2. Que xulos aquests vestits d'època.
    M'encanten !!!!!
    Segur que és una festa magnífica !!!!
    Petonets guapa i que passis bona setmana !!!!!

    ResponderEliminar
  3. ¡Qué guapísimos están! Seguro que se lo pasaron fenomenal. Un beso.

    ResponderEliminar
  4. Que preciós!!!!
    Jo no m'hi vaig poder acostar, vaig passar-me el cap de setmana al llit feta una coca :(

    ResponderEliminar
  5. Toda la ciudad está preciosa, pero las familias que se visten de época, se merecen una gran aplauso por su participación.

    Besitos a todas!

    ResponderEliminar
  6. Mol macas les nenas i grans vestits de epoca es vonic segui les tradisions

    ResponderEliminar
  7. Aquest grup de mares amb les seves filles les vaig veure, feien molt goig i anaven molt ben vestides. Felicitats des d'aqui a aquest grup de mares per a la iniciativa que vàreu tenir.

    ResponderEliminar

Gracias por dejar tu comentario, en cuanto lo revise será publicado.
Los comentarios anónimos son considerados spam.

Related Posts  for WordPress, Blogger...